Obsah
Životní situace
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Poskytování příspěvků na zachování a obnovu kulturních památek z rozpočtu Ministerstva kultury
3. Pojmenování (název) životní situace
Poskytování příspěvků na zachování a obnovu kulturních památek z rozpočtu Ministerstva kultury
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Vlastník, resp. všichni spoluvlastníci kulturní památky jsou účastníky řízení.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
- je prohlášena za národní kulturní památku,
- je zapsána na Seznamu světového dědictví anebo tvoří součást souboru, který je zapsán na Seznamu světového dědictví,
- je v havarijním technickém stavu, pokud tento stav nebyl zaviněn vlastníkem kulturní památky,
- je zpřístupněna nebo vystavena veřejnosti pro kulturně vzdělávací nebo náboženské účely,
- tvoří významnou dominantu obce nebo města, popř. části krajinného celku,
- je ojedinělou kulturní památkou svého druhu na území České republiky, nebo
- je zařazena do některého z programů Ministerstva kultury na úseku státní památkové péče.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Vyplněním žádosti na příslušném formuláři Ministerstva kultury.
8. Na které instituci životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Doklady, které je třeba doložit k žádosti o poskytnutí příspěvku, stanovují pravidla jednotlivých dotačních programů, resp. jsou uvedeny na formulářích k jednotlivým programům.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře jsou k dispozici na internetových stránkách Ministerstva kultury - v dostatečném předstihu před termínem odevzdání žádostí v jednotlivých programech.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou cestou.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.