A picture
A picture

Navigace

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Vydání osvědčení o odborné způsobilosti pro výkon funkce - vedoucí větrání

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání osvědčení o odborné způsobilosti pro výkon funkce - vedoucí větrání

4. Základní informace k životní situaci

Vedoucí větrání je fyzická osoba způsobilá k řízení větrání dolu při hornické činnosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Ke zkoušce odborné způsobilosti pro výkon funkce vedoucího větrání může být připuštěna každá fyzická osoba, která splňuje požadavky odborné kvalifikace a odborné praxe.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Uchazeč o získání osvědčení o odborné způsobilosti pro výkon funkce vedoucího větrání musí mít odbornou kvalifikaci v rozsahu alespoň magisterského studijního programu a odbornou praxi při hornické činnosti nebo činnosti prováděné hornickým způsobem alespoň tři roky.

Má-li být funkce vedoucího větrání vykonávána na plynujícím dole, na dole nebezpečném důlními otřesy, průtržemi hornin a plynů nebo na uhelném dole, požaduje se, aby alespoň polovina předepsané odborné praxe byla vykonána na dole s obdobnými podmínkami.

Odbornou způsobilost vedoucího větrání ověřuje místně příslušný obvodní báňský úřad, a to zkouškou před komisí stanovenou předsedou Českého báňského úřadu. Zkouška se skládá z písemné a ústní části.

Na základě úspěšně vykonané zkoušky vydá místně příslušný obvodní báňský úřad uchazeči osvědčení o odborné způsobilosti. Vystavení osvědčení podléhá správnímu poplatku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Termín zkoušky odborné způsobilosti může být stanoven až na základě písemné přihlášky, kterou je třeba podat místně příslušnému orgánu státní báňské správy.

K přihlášce musí být přiloženy všechny požadované náležitosti dle bodu 10.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Přihlášku podejte na místně příslušný obvodní báňský úřad - tj. takový úřad, v jehož obvodu má být hornická činnost nebo činnost prováděná hornickým způsobem vykonávána, nebo kde má sídlo organizace, pokud činnost spadá do více obvodů, nebo v ostatních případech podle místa trvalého bydliště žadatele.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

K přihlášce se přikládají:

  • úředně ověřené kopie dokladů o odborné kvalifikaci (ukončení magisterského studijního programu) a

  • doklady (délka odborné praxe) o dosavadní činnosti v oblasti regulované činnosti.

Dále je spolu s přihláškou požadováno předložení vzorové dokumentace podle požadované odborné způsobilosti v příslušné regulované činnosti v souladu s právními předpisy, kterou žadatel zpracoval, popř. se podílel na jejím zpracování.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny (přihláška se podává volnou formou).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatek za vydání osvědčení o odborné způsobilosti činí 1 000 Kč (položka 22 písm. b) zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů).

Správní poplatek je vyměřen a vybírán v české měně a platí se kolkovými známkami.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Do 30 dnů od obdržení přihlášky bude žadateli sděleno její přijetí a předpokládané konání zkoušky. Termín zkoušky oznamuje místně příslušný obvodní báňský úřad žadateli nejméně 30 dnů předem. Výjimečně může být termín se souhlasem uchazeče zkrácen.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním přihlášky elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

20.12.2010

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Datum a čas

Dnes je úterý, 16. 4. 2024, 18:38:41

Svátek

Svátek má Irena

Aktuální počasí

dnes, úterý 16. 4. 2024
slabý déšť 11 °C 6 °C
středa 17. 4. slabý déšť 10/2 °C
čtvrtek 18. 4. slabý déšť 5/0 °C
pátek 19. 4. déšť se sněhem 5/0 °C

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

google-play-downloadapp-store-download

Svoz odpadu

Po Út St Čt So Ne
1 2
    Netříděný komunální odpad
    Plasty - svoz od domu
3 4
    Plasty-kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
5 6 7
8 9 10
    Papír - kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
11 12 13 14
15 16
    Netříděný komunální odpad
    Papír - svoz od domu
17
    Sklo - centrální sběrná místa
18
    Plasty-kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
19 20 21
22 23 24
    Papír - kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
25 26 27 28
29 30
    Netříděný komunální odpad
    Plasty - svoz od domu
1 2
    Plasty-kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
3 4 5

Kanalizační řád obce

Kanalizační řád Typ: PDF dokument, Velikost: 742.55 kB

Schéma kanalizační sítě Typ: PDF dokument, Velikost: 180 kB

Síť širších vztahů Typ: PDF dokument, Velikost: 1.22 MB

Přílohy  Typ: PDF dokument, Velikost: 10.48 MB

Adaptační strategie pro obec Šebrov - Kateřina

Adaptační strategie

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Obecní knihovny

Otevírací doba

Šebrov:          po 16:30 - 18:00
Sv. Kateřina: po 17:00 - 19:00

Obecní zpravodaj

Zpravodaj  1_2024

Zpravodaj 01-2024 Typ: PDF dokument, Velikost: 5.49 MB

Jooble

Jooble

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Šebrov, 1953

Anketa

Třídíte odpad?

Celkem hlasů:
292
Hlasování začalo:
23. 10. 2018
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností