A picture
A picture

Navigace

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy

4. Základní informace k životní situaci

Portál veřejné správy zajišťuje (podle ustanovení § 6f odst. 4 zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů) přístup k informacím fyzických osob a právnických osob, a to zejména k formulářům v elektronické podobě těchto osob.

Přístup ke zveřejněným informacím je umožněn všem uživatelům Portálu veřejné správy.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O zveřejnění informací může požádat fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba, resp. její statutární zástupce (dále též "objednatel služby zveřejnění informací").

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Služba zveřejnění informací může být poskytnuta pouze na základě písemné smlouvy uzavřené mezi Ministerstvem vnitra a objednatelem služby zveřejnění informací, přičemž nedílnou součásti smlouvy jsou podmínky poskytování služby zveřejnění informací.

Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.

Právní vztah vniklý uzavřením smlouvy se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to bez ohledu na to, zda objednatelem služby zveřejnění informací je fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.

Ministerstvo vnitra zajistí přístup k těmto informacím tak, že zveřejní podklady poskytnuté objednatelem v rámci Portálu veřejné správy způsobem umožňujícím dálkový přístup:

  • Seznam zveřejněných informací bude dostupný z Karty subjektu,v řádku Publikované dokumenty. Webová stránka Karta subjektu je dostupná z detailu konkrétního subjektu v prostředí Seznamu držitelů datových schránek. Příslušný subjekt je možno vyhledat přímým zadáním názvu, dle IČ nebo ID datové schránky, případně ručním prohledáním seznamu subjektů dle kategorií.

  • Seznam zveřejněných informací bude dále dostupný ze vstupní stránky Portálu veřejné správy, sekce Zveřejňované informace, po kliknutí na text "Nepovinně". Zveřejňované informace jsou v kompletním seznamu řazeny chronologicky sestupně.
V každém ze seznamů popsaných ve výše uvedených odrážkách má návštěvník Portálu veřejné správy možnost zvolit zobrazení detailu zveřejněné informace. Následně se zobrazí webová stránka, obsahující všechny údaje, které objednatel služby zveřejnění informací dodal Ministerstvu vnitra v podkladech. Každá zveřejněná informace bude mít vlastní unikátní URL adresu.
Objednatel služby zveřejnění informací bere na vědomí, že služba zveřejnění informací nebude poskytována v době technické odstávky Portálu veřejné správy nebo v době výpadku Portálu veřejné správy z jiných důvodů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Objednatel služby zveřejnění informací podklady poskytne v elektronické podobě ve formátu, který je Ministerstvem vnitra stanoven.

Podklady zašle do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".

8. Na které instituci životní situaci řešit

Ministerstvo vnitra

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Doklady nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Cena za poskytované služby:

  • 5 000 Kč bez DPH za prvních 30 kalendářních dnů poskytování služby zveřejnění informací;
  • 500 Kč bez DPH za každé další období v délce 30 kalendářních dnů, následujících po prvních 30kalendářních dnech poskytování služby.
Období poskytování služby zveřejnění informací se stanovuje v násobcích jednotky o délce 30 kalendářních dnů.
Objednatel služby zveřejnění informací v podkladech pro zveřejnění vyznačí počet jednotek o délce 30 kalendářních dnů, přičemž nejvýše přípustné období poskytování služby zveřejnění informací je stanoveno na dobu 12-ti jednotek o délce 30 kalendářních dnů.
Cena za poskytování služby zveřejnění informací je splatná jednorázově za celou dobu poskytování služby zveřejnění informací, a to po podpisu smlouvy, avšak před zahájením poskytování služby zveřejnění informací.
Objednatel služby zveřejnění informací je povinen uhradit cenu za poskytování služby zveřejnění informací v plné výši včetně DPH na základě výzvy k úhradě, kterou obdrží od Ministerstva vnitra. Úhradou ceny se rozumí připsání příslušné částky na účet Ministerstva vnitra.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

K zahájení poskytování služby zveřejnění informací dojde v den požadovaný objednatelem služby zveřejnění informací, ne však dříve, než 10. kalendářní den ode dne nabytí účinnosti smlouvy a nikoli dříve, než 10. kalendářní den ode dne úhrady ceny za poskytování služby zveřejnění informací dle smlouvy.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Objednatel služby zveřejnění informací zašle podklady do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".

28. Popis byl naposledy aktualizován

05.11.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Datum a čas

Dnes je středa, 16. 10. 2024, 6:20:56

Rozhlas v mobilu

Svátek

Svátek má Havel

Aktuální počasí

dnes, středa 16. 10. 2024
oblačno 12 °C 6 °C
čtvrtek 17. 10. jasno 13/6 °C
pátek 18. 10. jasno 13/6 °C
sobota 19. 10. zataženo 13/6 °C

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

google-play-downloadapp-store-download

Svoz odpadu

Po Út St Čt So Ne
30 1
    Netříděný komunální odpad
    Papír - svoz od domu
2
    Sklo - centrální sběrná místa
3
    Plasty-kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
4 5 6
7 8 9
    Papír - kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
10 11 12 13
14 15
    Netříděný komunální odpad
    Plasty - svoz od domu
16 17
    Plasty-kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
18 19 20
21 22 23
    Papír - kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
24 25 26 27
28 29
    Netříděný komunální odpad
    Papír - svoz od domu
30
    Sklo - centrální sběrná místa
31
    Plasty-kontejnery 1100 l - centrální sběrná místa
1 2 3

Kanalizační řád obce

Kanalizační řád Typ: PDF dokument, Velikost: 742.55 kB

Schéma kanalizační sítě Typ: PDF dokument, Velikost: 180 kB

Síť širších vztahů Typ: PDF dokument, Velikost: 1.22 MB

Přílohy  Typ: PDF dokument, Velikost: 10.48 MB

Adaptační strategie pro obec Šebrov - Kateřina

Adaptační strategie

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Obecní knihovny

Otevírací doba

Šebrov:          po 16:30 - 18:00
Sv. Kateřina: po 17:00 - 19:00

Obecní zpravodaj

Zpravodaj 2-2024

Zpravodaj Šebrov 02_2024 web.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 3.24 MB

Jooble

Jooble